1/05/2013

Słowem wstępu.

Na samym początku chciałabym zaznaczyć iż owa historią, która tutaj przeczytacie jest w całości moim dziełem. Zarówno postacie, charaktery jak i przygody są wynikiem wielu moich przemyśleń, czasem snów, a czemu sytuacji zaczerpniętych z mojego życia i odpowiednio zmienionych na potrzeby opowiadania.
Nie jest to historia nowa. Zaczęłam ją pisać już w 2009 roku, jednak z niewiadomych mi przyczyn nie byłam w stanie na kontynuowanie jej. Wraz z minionymi latami dorosłam zarówno ja jak i koncepcja na tę opowieść. Mam nadzieję, że każda osoba, która zawita na tę stronę nie rozczaruje się, a wręcz przeciwnie wciągnie ją fantastyczny świat, którym zamierzam się z wami podzielić. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam udanej zabawy i niecierpliwego wyczekiwania kolejnych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz